-jobb +jobb

Hello!
Jag vet inte vad det e för fel på mig, men nu är det två dagar i rad som jag har fått huvudvärk typ vid samma tid på eftermiddagen.. tror att jag dricker för lite vatten.
  Jaja, idag jobbade jag iallafall ute vid Gärdet och det gick bra tyckte jag, ända tills chefen kom och sa att jag inte skulle jobba resten av veckan, för deras ordinarie tjej skulle komma tillbaka imorgon. Då blev jag jävligt besviken eftersom jag hade räknat med jobb & var bokad resten av veckan, men men.. sånt händer väl. Det löste sig iallafall på sätt och vis, för jag fick ett nytt jobb i Kista centrum imorgon och på torsdag :) och direkt efter jobbet imorgon så ska jag på en jobbintervju i Barkarby... nu måste jag sluta, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0