Abstinat

Hej bloggen!
Igårkväll såg jag ju "The Orphanage" ("Barnhemmet")  och den var faktiskt ganska läskig så jag var tvungen att tända taklampan här i vardagsrummet, haha... jag som e mörkrädd ska nog inte kolla på läskiga filmer själv, i mörkret, innan man ska sova. Men på tal om det så är jag faktiskt ganska stolt över mig själv, för jag har börjat sova i min storebrors rum för han e aldrig hemma, och guess what? Med släckt lampa :D Till och med igår efter filmen, haha!
  Jag kan typ inte minnas sist jag sov med släckt lampa. Fan vad jag e bra!

Mitt förskott på lönen som jag skulle fått igår har inte kommit än, så här sitter jag.. jävligt röksugen och utan cigg (därav rubriken på detta inlägg). Jag ringde dit nyss så dom skulle kolla upp det för pengarna skulle vara överförda... hmm.
  Jag tror mitt nyårslöfte ska bli att sluta röka. Jag vill sluta, men nu på en gång kan jag nog inte.. så till nyår blir nog bra. Någon som är med mig? :)

Nej nu ska jag ta en dusch ... Sandra kommer hit om ett tag och sen ska vi väl röra oss mot Stureplan.. och Akademikliniken! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0