Disturbia

God morgon bloggen!


Jag vaknade en timme senare än alarmet hade ringt, nämligen av en påminnelse i mobilen. Och det sjuka är att det e precis vad jag tänkte på innan jag somnade; att jag skulle vakna en timme försent.. men det spelade ingen roll, hade ändå 2 timmar på mig och det borde ju räcka, hah..

Sandra messade mig nyss och frågade om jag ville följa med till hennes barnmorska sen, så vi ska mötas efter min jobbintervju..
  Och imorgon ska jag till Akademikliniken på återbesök. Jag tror att det är det sista återbesöket? Ska bli kul att jämföra före-bilderna med efter-bilderna, haha. Nej nu måste jag göra mig i ordning!

Pusshej, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0