Fredag 080808

Hej bloggen!

Intervjun jag var på idag var nästan helt meningslös. Jag förstår inte varför jag blev uppringd ens, jag fick bara några tips om hur jag kan förbättra min CV, så det har jag gjort nu. Han som jag träffade där sa nästan rakt ut att han förmodligen inte kommer anställa mig, eftersom jag inte har någon erfarenhet. Men han förstod ändå problemet med det; att hur ska jag få erfarenhet om jag inte får ett jobb..? Aja, det är inget att haka upp sig på. Det e bara att fortsätta söka, inte ge upp...

Det blir hemmakväll idag. Jag är inte på humör för något annat ändå, hehe :) Ska mysa med kissen och kolla på film med brorsan tror jag. Trevlig helg!

(bild: google)
Visste du att det finns vita älgar? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0