Fredag

Hej kära blogg!

Kom hem för ett par timmar sen, typ vid 21-tiden.. käkade lite och sen dess har jag suttit här vid datorn och läst bloggar.
  Tidigare idag var jag ju som sagt på arbetsintervju i Lidingö.. och det gick ju sådär. Jag kände mig inte alls bekväm med han som intervjuade mig, han var alldeles.. ja, jag vet inte vad. Inte ett dugg trevlig iallafall.. usch. Snacka om att han gav mig ett dåligt första intryck av sig själv! Så om han ringer och ber mig komma och provjobba så blir det ett Nej.. :/
  Och jag åkte med Lidingöbanan för första gången när jag skulle dit ut, hahaha det kändes ju som att man åkte med Hogwartsexpressen! :P

Iallafall.. efter det åkte jag till Globen för jag skulle till Majola Restaurangkonsult och lämna ett papper. Jag mötte upp Sandra också; äntligen! Det var riktigt längesen, min bästaste bästa vän :) Sandras mage växer och växer, och i mitten av november kommer lilla Alicia ut :D
  Sen åkte vi till Kungsan för att kolla in ung08, men det var inget för oss, haha. När vi var 12, 13, 14 var det värsta grejen att åka dit, och då fick vi knappt. Nu när man får, så vill man inte ens, hahaha.

Ajuste, jag jobbade ju på Münchenbryggeriet igår.. det gick bra, men jag kände ändå att det var liiite för mycket att börja jobba på ett ställe med 758 gäster (med tanke på att jag nyss har gått ut skolan och har nästan ingen erfarenhet), så på måndag ska jag och Bella på Majola kolla vad det finns för jobb till mig i veckan, på lite mindre ställen.. hoppas det blir mer jobb till mig, hehe :)


För övrigt så känner jag mig helt avslagen, men jag ska nog ändå kolla på en film innan jag går och lägger mig. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0