Hmmm

Hello!
Det gick bra idag hos Akademikliniken, allt såg bra ut och jag behöver inte åka tillbaka dit, om jag inte vill förstås :)
Nu sitter jag och söker jobb. Jag börjar bli jävligt deppig och stressad nu alltså. Jag vill ju komma igång, jag vill göra något, men ingenting händer och jag kan inte göra någonting med mitt jävla liv förrän jag har ett jobb.. deprimerande.
  Förhoppningsvis så får jag jobba på lördag, men min mobil dog (gaaahh) när jag pratade med Majola, så jag får ringa dit imorgon och hoppas att det fortfarande behövs personal då... jag satt ju på tunnelbanan så jag kunde knappast ladda telefonen heller.. typiskt.

Jag har inte så mycket mer att tillägga. Jag vill bara lägga mig i sängen och inte kliva upp förrän jag har ett jobb att gå till... men det går ju inte :P Nu ska jag fortsätta söka jobb. Herrå!



Update: För en gångs skull så kom jag ihåg att fråga sköterskan hur mycket jag tog bort från brösten.. det var ca 225 gram från vardera bröst, så nästan ett halvt kilo. Sköööönt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0