Hoffmaestro Chraa

Hello! Skönt med en bloggpaus i jobbsökandet.
  Igårkväll var jag i Södertälje, Therese tvingade dit mig för att gå med henne på en spelning, där Hoffmaestro Chraa skulle spela. Tack, Therese! Dom var skitbra, det enda tråkiga var att dom hade lite tekniska problem, det var något som inte funkade.. annars var det great. Först kände jag inte igen namnet, men sen när dom började spela så kände jag igen dom på en gång, för dom har ju varit med i Roomservice jöö... haha dom fick sin replokal totalrenoverad, typ. Så det så!

 

Jag kan fortfarande inte lägga in videos här så ni får en länk istället till en skitbra låt :) Hoffmaestro Chraa - Seize the day

I morse klev jag upp tidigt och åkte till Veddesta centrum för en jobbintervju. Det gick jättebra, och jag får veta hur det gick nästa vecka. Så håll tummarna för mig.. :)
 
Nu ska jag ta en rökpaus och sen fortsätta med jobbsökandet. Ska hämta syrran i skolan om en timme också! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0