Kunta Kinte

Hej svejs!
  Jag är sååå himla glad nu. Igår åkte nämligen jag & pappas fru Leena hela vägen upp till sundsvall och hämtade min katt! Det är nästan 40 mil dit, och vi fick utstå lite drama innan vi äntligen efter en timmes letande kunde åka hemåt (ja, en timme!) med katten. Och vi båda blev så jävla förbannade först, och sen lättade när min lilla pojke äntligen kom fram :)
  Jag ska förklara: Min moster bytte alltså lägenhet när jag flyttade hem till sthlm, men min katt har sedan dess fått för sig att gå tillbaka till grannarna vid den förra lägenheten och dom e så förtjusta i mitt charmtroll så "varför inte?" tycker dom. Men det e klart att han kommer tillbaka dit när dom ger honom gottigott och släpper in honom.
  Dom släppte ut honom tio-femton minuter innan vi kom dit. "För att han ville ut.." !! Fast dom visste att jag var på väg och skulle hämta honom, och vi bad dom att hålla honom inne. Jag vet att dom gjorde ett sista tappert försök att "få behålla" honom, och det känns jävligt taskigt att folk inte kan respektera vissa saker. Men men.. Nu e han här hos mig och det kommer han alltid vara! :D



 
Kunta Kinte


Under bilfärden upp så ringde Inhouse till mig, jag har sökt ett par jobb hos dom så jag ska dit på intervju idag :) hoppas det går bra....! Det var allt för denna gång, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0