Lööördag

Goddag bloggen!

Jag e i tumba nu, ska strax åka till centrum och köpa ett nytt busskort och ciggaretter.. mitt busskort går nämligen ut idag :/
  Kunta (min katt) har blivit sååå fin! Han har fått bullekinder och lite tjockismage, haha.. han ser välmående ut, kan man säga. Han hade blivit ganska smal när vi hämtade honom, men nu när han får så bra mat så är han finare än han nånsin har varit! Mitt lilla gulligull :)
 
Igår jobbade jag ju på Älvsjömässan.. Cafe Gallery var jag på, och det gick ju bra, det var lite mycket att göra ett tag med mycket folk bara, och så var vi en man kort. Men det gick bra iallafall :P 

Dagens låt är iallafall Hoffmaestro Chraa.... Young dad! :D

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0