Lördag-hemmakväll

Hej hej alla tråkmånsar som jag som sitter hemma en lördagkväll framför datorn.. jag skulle egentligen vara med Sandra, hennes kille och deras kompisar i Kungsan och hitta på något men jag har huvudvärk så jag bangade.. tog en alvedon så blev det bättre iallafall.

Nu kom mamma hem också, hon har varit och handlat och jag fick minsann en Magnum Colombia som jag sitter och mumsar på. :)

Jag har precis kollat på Sex and the City-filmen också, och den var faktiskt jättebra :D Jag har bara hört bra kommentarer om den filmen så jag var ju tvungen att se den.. men det hade jag nog gjort iallfall, haha.




Förresten så hoppas jag verkligen att den där huvudvärken bara var en tillfällig grej, för på måndag ska jag ju på en  jobbintervju (det kanske jag glömde berätta?) på RestaurangAssistans och så ska jag förhoppningsvis få lite jobb från Majola också nu i veckan. Ingen sjukdom är välkommen här inte!

Och så måste jag göra en efterlysning eller vad man ska kalla det... Jag vill få min blogg fixad! Bara en fin bakgrund och en snygg banner, kan någon hjälpa mig med det? Det var en tjej som erbjöd sig för ett par månader sen, men hon bara sket i det sen och jag tänker ju knappast tjata på någon. Omoget av henne, måste jag säga...
  Anyway, det måste ju finnas någon som e duktig på webbdesign, som vill öva sig lite. Om någon känner sig träffad så får du helt fria händer iallafall (nästan)!

Nej, om jag känner mig själv rätt nu så blir det en cigg på the balcony och sen en till film. Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0