Lördag

Hej alla glada :)

Jag ska börja med att säga att jag håller med Stinalee - det är faktiskt skitsvårt att komma på bra rubriker! Visst, jag har typ nyss börjat blogga men ändå.. då kan jag tänka mig hur svårt det e för alla stora bloggare som har bloggat i år. Hur gör ni det? :P

Idag är det inge fint väder längre, men det hade man ju hört iförsig att det skulle bli regn och mulet.. tråkigt iallafall :(
Idag kommer hela gänget hem igen från Göteborg (ja, jag har ju varit hund- och husvakt sen i onsdags).
   Undra vad man ska hitta på då? Det blir nog bara teve och data idag tror jag.. e man pank så e man. Annars e det ju en perfekt dag för shopping ;) men å andra sidan så tycker jag faktiskt att det e lite skönt när det blir mulet och regn, annars uppskattar man ju inte värmen och solen när den väl tittar fram..!

(bild: google)


Jag kan knappt sluta tänka på det där jobbet som jag var på informationsmöte för, igår... vill ha, vill ha, vill ha! Haha.. Men det e ju ytterst tveksamt att jag får svar före måndag eller tisdag.. :/

Nu ringde precis min goda vän Therese. Hon och hennes pojkvän Marcus har flyttat in i deras nya lägenhet i Södertälje nu. Lyckostar! Jag vill också ha en lägenhet! :P

Aja men ha en trevlig lördag allihopa! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0