Narnia & Prins Caspian

Hello!

Idag skulle egentligen jag, min lillasyster Emmeline, Sandra och hennes lillasyster gå på Grönan Nickelodeon Day, men det blev inget med det så vi gick på bio istället. Vi såg nya Narnia-filmen och den var jättebra.
  Imorgon börjar allvaret igen, jag ska gå upp tidigt och fortsätta söka jobb. Det är faktiskt jävligt tråkigt att bara sitta framför datorn och läsa massa annonser hela tiden, men måste man så måste man. Jag kan ju såklart gå till Arbetsförmedlingen och sitta och söka där, men då är nackdelen att jag bara kan söka på deras hemsida.

Hmmm.. jag vill färga håret. Jag har bestämt mig för att ge upp det här röda som jag har fastnat för. Istället ska jag (när jag har fått pengar) färga håret mörkbrunt, som är min naturliga hårfärg, och sen ska jag ha det så. Slipper ful utväxt då också :) Typ så mörkt som Megan Fox har, det e så mörkt brunt det kan bli, utan att vara svart! Det e faktiskt finare med en naturlig hårfärg tycker jag nu...



Well well, det blir ett framtida projekt. Mitt hår är faktiskt inte det viktigaste nu, haha. Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0