Ojojoj

Hello!

Jag råkade visst ändra hela bloggen, jag vet inte vad jag höll på med. Hittade en sida med några gratis designer, så jag bara valde en och följde instruktionerna.. när det väl var klart, så kom jag på att såhär vill jag ju inte ha! Men jag lyckades ändra tillbaka, som tur var.. så nu får den se ut såhär ett tag till. Det e nog lika bra så jag inte förstör något, haha..

Aja. Jag har iallafall bestämt mig för att betala 150kr för att få en helt egen och unik bloggdesign. Men jag e ju pank för tillfället så det får vänta ett tag. Men jag hittade en duktig tjej iallafall...

 Och den som väntar på något gott... :)


Kommentarer
Postat av: leia

skulle verkligen behöva ha någon som hjälpte mig med min design också.....men först måste jag bestämma vart tusan jag vill blogga:)



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0