Onsdag

Hello!
Har inte bloggat på ett par dagar nu, och det e för att jag knappt suttit vid datan och när jag har gjort det så har jag bara sökt jobb en stund. Sen har jag inte haft så mycket att säga heller, hehe :)
  Igår var jag ute och åkte lite med pappa & Leena, och då hittade vi en perfekt kattlåda, så jag köpte den. Nu ere bara katten som saknas! Förhoppningsvis åker vi och hämtar honom imorgon, om det e dåligt väder. Man vill ju inte åka bil i 8 timmar i strålande solsken, hehe... egentligen vill jag inte göra det överhuvudtaget men jag vill ju ha min katt, så... ja.
  Jag har fått mitt första uppdrag från Majola RK nu, det är nästa torsdag på Münchenbryggeriet.. jag kommer ha ungefär 10 personer att servera, och det är förbeställt 3-rätters. Jag tror att det kommer gå bra, men jag är alltid nervös när det är ett nytt ställe att jobba på... och 10 pers! Jag har nog aldrig serverat så många helt själv, då har man ju varit två.... men men, det e ingen idé att tänka på det nu, det e ju en vecka kvar.
  Jag längtar bara efter att få det där telefonsamtalet där någon vill erbjuda mig en heltidstjänst med fast månadslön... jag menar, jag söker ju ett flertal jobb nästan varje dag! Varför händer det inget? Jag är så jäkla less på det här nu.. jag måste jobba, jag blir tokig snart. :/


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej gumman! Det var inte igår :D Allt bra?? Kram!

2008-08-06 @ 13:22:41
URL: http://blendshe.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0