Sjukling

God kväll bloggen!

Åkte hem till vällingby ganska tidigt idag, från Tumba.. jag som trodde att jag skulle känna mig frisk idag, men jag vaknade helt täppt i näsan och kände mig allmänt döööd... och när jag väl kom hem och skulle lägga mig och vila tänkte jag, då var jag tvungen att gå upp till centrum igen & köpa tvättmedel. Dryyyygt var det!
  Efter det så tog jag ett bad och sen har jag bara legat i sängen och kollat på film... orkade inte göra något annat.

Imorgon är det en ny vecka! Jag har som sagt jobb hela veckan vid Universitetet så det ska bli kul. Hoppas jag iallafall, haha.. Jag ska snart gå och lägga mig och sova så jag e pigg och utvilad imorgon bitti. Hoppas att den här förkylningen släpper snart, för det e inge kul alls... puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0