Torsdag

Hej bloggen!

Nu har jag jobbat i Kista arbetsområde i två dagar, det har varit jättekul faktiskt. Jag älskar att jobba! :) Men det är inte så jätteroligt när man e förkyld, som jag e nu :/ har skitont i halsen och snorar.. men det var inte oväntat, för jag blir alltid förkyld den här tiden på året..
  Jaja. Majola ringde mig idag igen och Jaaaaa vad glad jag blev! Jag ska jobba imorgon, och hela nästa vecka också! :D Imorgon ska jag vara på Älvsjömässan, och nästa vecka ska jag vara på någon "Restaurang Lantis" haha.. roligt namn. Det är det här jag har längtat efter; hösten och rutinerna kommer igång.. jobben ploppar upp här och där.. löven ramlar ner från träden.. haha nej nu svamlar jag. Man blir såhär trött av att jobba :P
 
Imorgon efter jobb och ett snabbt besök på Majolas kontor så tänkte jag åka hem till pappa. Jag saknar min katt så mycket, undra sa flundra hur fet han har blivit nu när han inte har gått ut och sprungit, utan bara degat inne och blivit bortskämd med massa gottigott.. inget euroshopper torrfoder här inte :)

Före:


Efter:


Nej, vi får hoppas att han har behållt sin naturliga kroppsform.. nu ska jag kolla på en film och sen ska jag lägga mig tidigt och sova bort den här dumma förkylningen! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0