Trötter

Heeej!

Jag kom hem för ett par timmar sen, har varit ute och flängt hela dagen känns det som, så jag e ganska trött nu.. Har varit med Sandra hela dagen iallafall :)
 
Först möttes vi upp vid Fridhemsplan och åkte till Rådhuset, jag gick på jobbintervju, sen åkte vi till vällingby för jag skulle till Ö&B och söka jobb, men dem hade nästan för mycket personal där, så det sket sig ju. Då gick vi hem till mig och käkade lite, sen åkte vi till Huddinge sjukhus till Sandras barnmorska, jag fick höra barnets hjärtljud  :D det var asballt!
  Sen åkte vi hem till Sandra, sen till stan och gick en sväng och efter det så skiljdes vi åt.

Förresten!
Shopaholicmamman har en ny tävling i sin blogg, och priset är valfri väska från Toscanoshop.com. Väskorna är gjorda i äkta kalvskinn...

(bild lånad från Shopaholicmamman)
Jag tävlar om väska nr 6, klicka på den här länken och var med och tävla du också---> Till tävlingen


Imorgon ska jag som sagt (?) till Akademikliniken, men det e inte förrän på eftermiddagen så jag får sovmorgon.. skulle egentligen jobba lunch men jag blev inte uppringd så jag antar att jag e ledig :/ aja. Nu ska jag kolla på "El Orfanato", och sen blir det sängdags. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0