Together we'll be running somewhere new

Heeej!
 Idag blev det som sagt en väldigt tidig dag för mig, klev upp kvart i 6 och gick ut med hundarna. Jag hade räknat med att hinna göra mig i ordning också, men icke. Fick sminka mig på pendeln, men det funkar ju det också..!

Jobbintervjun jag var på i morse gick sådär tycker jag, det var ett informationsmöte så det var två till tjejer där, och hon vi pratade med hade träffat 6 tjejer igår, så... det känns inte som att jag får det här jobbet, nej. :(
 
Vi skulle presentera oss lite kort, och visst; min presentation blev ju väldigt kort eftersom vad mer ska jag säga förutom mitt namn & ålder, vart jag bor, vad jag har pluggat, vad jag vill/framtidsplaner, och vad jag gör nu? Det finns liksom inte så mycket mer relevant att säga...!
  En utav de andra tjejerna var 33 så hon hade ju jobbat länge, och den andra tjejen var lika gammal som jag, men hade haft receptionist-sommarjobb 3 somrar i rad på sin pappas arbete. Gaaahh.. jag vill verkligen ha det här jobbet, det ligger i Vinsta industriområde, vilket typ är på gångavstånd hemifrån mamma och jag vill helst bo i västerort när jag väl får egen lägenhet också, så det vore perfekt! Själva jobbet är också perfekt för vad jag vill göra just nu. Men men, inga sura miner nu, man vet ju aldrig och man kan ju alltid hoppas lite iaf! :)

Det är så himla hett idag! Efter att jag hade gått ut med hundarna när jag kom hem så gjorde jag ett tappert försök att sola ute på tomten, men jag som älskar att sola klarade inte ens av 10 minuter tror jag! Jag höll på att flyta bort.
  Det skulle vara jävligt gott med ett par kalla bärs faktiskt, om man ändå hade några.... :P

Det blir iallafall en lugn hemmakväll för mig, ska kolla på tv eller film, och senare ikväll när det har blivit lite svalare ute så ska jag ta en låååång promenad med hundarna. Dom flåsar och svettas så himla mycket i den här värmen, så det blir bara kortisar på dagen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0