Update

Hello!
Det har blivit ganska dåligt med bloggande på sista tiden. Jag har ingen bra anledning till varför egentligen, för även när jag inte bloggar själv så sitter jag och läser andras bloggar, haha. Men jag tycker att min blogg blir så himla tråkig, för jag gör verkligen ingenting typ. Jag söker bara jobb, går på arbetsintervjuer, blir besviken när jag inte får jobbet, och fortsätter att söka jobb.. vilket liv.

Jaja. Idag ska jag iallafall jobba på münchenbryggeriet.. fick veta klädseln för ett par dagar sen. "vit skjorta och svart väst"... shit, tänkte jag.. jag har ingen väst! Så jag fick gå och köpa en igår på H&M, hittade en bra och fin ganska fort, som tur var :)
 
På fredag ska jag till Lidingö på arbetsintervju, Villa Brevik heter stället. Hoppas det går bra :)
 
Kommer nog inte hinna blogga förrän efter jag kommit hem från Lidingö, alltså imorgon eftermiddag... bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0