Fredag

Hej bloggen! Då var det fredag igen då.. den här veckan har gått jättefort tycker jag.

Och så var man i jobbletartagen igen, då. Och det går redan ganska bra faktiskt :) jag har två intervjuer nästa vecka; en på måndag och en på onsdag, woho! :D

Jag fick en säng igår! Jag pratade men en gäst på jobbet, om att lägga ut möbler på blocket, och då nämnde hon att hon inte ville ha kvar sin 160x200 säng. Vad ska du ha för den, frågade jag.. och hon sa: Ta den, den e din!
Hehe, det var ju bra :) Men hon måste förstås köpa en ny säng innan jag kan hämta den.

Nu ska jag käka något, röka, fortsätta söka jobb, och sedan gå till jobbet... Trevlig helg! pusshej ♥


p.s. Har fått svar på en jacka också som jag lade ut på blocket :D trodde inte den skulle bli såld, men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0