Fredag

Hej hej!


I morse skulle jag egentligen gå och träna men jag har så jävla ont i halsen så jag orkade inte.. :(
Igår kväll fick både jag och Jannica sluta tidigare så vi gick på bio och såg Madagascar 2 :D den var jätterolig, precis som 1:an.




Och vi hade hela salongen för oss själva! Så vi passade på att dricka lite vin också, haha :)
Egentligen så ville vi se Twilight, men den hade precis börjat när vi kom till bion så vi fick inte köpa biljetter til den :/

jaja.. om ett tag ska jag väl göra mig i ordning för jobbet.. hoppas det blir mycket att göra idag, för igår var det heeeelt dött.. inge kul alls, faktiskt. Kom till Joseph's !!!!!! :P

Kommentarer
Postat av: Angie

Tack! :)



Hihi, det är för att jag fotbadade och peelade hennes fötter samtidigt.. :D

2008-12-15 @ 23:01:06
URL: http://intesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0