Long time no see

Hej hej!

Nu har jag inte bloggat på en vecka igen, men har inte haft lust bara..
På julafton åkte jag till Tumba, och hade det jättemysigt med alla brorsorna, pappa & hans fru, hennes pappa, och farbror och hans tjej :) tyvärr så kunde inte farfar komma, det var lite synd. Och vi åt så himla god mat (och mycket!), ingen orkade knappt röra på sig efteråt för alla tryckte så mycket käk, haha..!!

Kom hem till mamma i fredags, då firade vi lite jul här också, med lillasyster och morfar :)

                  




I Lördags mötte jag Jannica efter hon hade jobbat, och vi åkte hem till henne och drack lite och snackade skit. Vi hittade ingen fest eller folk förrän seeeent, så vi kom dit typ vid 2... och glömde bort tiden totalt, kom hem igår halv tio på morgonen och däckade i vardagsrummet. eftersom brorsan låg i min säng.... sängtjuv :P

Så gårdagen var inte så rolig. blev väckt halv tre (!) och var lite bakis hela dagen typ.

Och min USB-sladd e fortfarande missing så jag kan inte lägga ut några bilder från mobilen.. hm :/

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så man kommer iväg någon gång... ska till gamla stan och göra en grej, hoho :) pusshej! ♥



update: "en grej": följde med lillebrorsan när han skulle pierca ögonbrynet. jättesnyggt blev det, han gjorde det hos samma kille som piercade min tunga. Tyron hos a 'n' t bodyart, i gamla stan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0