Måndag

Hej hej

Idag var jag på arbetsintervju i stan, det gick bra tycker jag.. men det var många som hade sökt tjänsten så vi får väl se. På onsdag e nästa intervju.. och imorgon ska jag söka fler jobb tänkte jag.. för nu orkar jag inte.

Helgen har varit rolig iallafall;
  I fredags gick jag ut med min jobbarkompis Jannica och hennes tjejkompis, först var vi på Nivå och sen Cattens (?) i Abrahamsberg, där vi mötte några till och sedan hamnade vi på någon efterfest till tidigt på morgonen...
  Och i lördags efter att jag slutade jobba så träffades jag och Jannica igen, och käkade pizza och tog en öl på Nisses... Sen gick vi hem till Jannica och rökte vattenpipa och drack vin :) När klockan hade blivit mycket (eller tidigt) och efter många om och men så tog vi tuben till Abrahamsberg igen på efterfest, och sov kvar där.

Igår kom jag hem och var jättetrött, så jag låg bara på soffan och latade mig framför tv:n hela dagen nästan.. skönt var det iallafall, haha..

Nu har jag precis tagit en lång dusch så nu ska jag titta på nyaste avsnittet av Desperate Housewives :) spännande som fan. Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0