Söndag

Hello!

Igår efter jobbet åkte jag hem till Jannica som hade fest.. och jag blev jättefull, tror jag.
Jag kom hem för någon timme sedan, köpte med mig en pizza hem för jag e lite bakis idag.. gott som fan var det.

Och så e man arbetslös igen då. Min sista dag var igår egentligen, men jag ska få jobba på tisdag också.
En snäll gäst gav mig en blomma här i veckan när han fick höra att jag skulle sluta: "bara för att du e så söt" Gulligt va? :)
Det e en julblomma i en korg med ett handtag.. skulle lägga ut en bild men usb-sladden verkar vara spårlöst försvunnen :/



Imorgon ska jag köpa alla julklappar... jag har bara köpt en (panik).. och så ska jag träna. Äntligen! :D Jag har inte tränat på 2 veckor för jag har varit superförkyld... har hostat och snorat som en dåre, men tvingat mig själv att jobba iallafall för jag lär ju behöva pengarna...

Nej nu ska jag ta ett bad tror jag, och sen kolla på en film. pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0