?

Hej!
Nu har jag precis varit på långpromenad med hundarna, härligt :)

Åkte hela vägen till hässelby gård idag, och så var hon inte ens där hon som jag ville prata med.. men hon ringde mig senare för att be mig skicka ännu mer papper till henne, och då sa jag att jag drar tillbaka min ansökan :(
Jag hoppas veeerkligen att jag får något utav de här jobben som jag ska på intervju för imorgon och på fredag.. det vore så himla skönt. Jag hatar att ha det såhär, det e så jävla drygt..(ursäkta språket men jag måste) :/

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen ska jag kolla på Pussycat Dolls presents Girlylicious, och sen blir det läggdags så jag e pigg och utvilad imorgon :) Och på tal om Girlylicious, snacka om klantigt av ZTV.., dom spelade musikvideon med dom fyra vinnarna för någon vecka sen! Och finalen har inte ens varit?! :P

Aja, nu måste jag skynda mig om jag ska hinna duscha, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0