God morning sunshines!

Idag klev jag upp tidigt! Klockan 8 var jag uppe och ringde till hässelby-vällingby stadsdelsförvaltning, för dom har telefontid 8-9... jag ringde dit för att jag ska ansöka om "ekonomiskt bistånd" eller vad det heter. Jag tänkte att dom skulle hjälpa mig bara tills jag har fått ett jobb.. egentligen ville jag inte ringa dit, vill hellre tjäna mina egna pengar, men å andra sidan så finns dom ju till för att hjälpa oss, och jag är ju arbetssökande så why not?

Syrran har vaknat nu också, så om en stund ska vi dra ner till Kanaan, hon ska bada men jag kan nog inte det för en handläggare kommer ringa upp mig mellan 10 och 12.00, och dom ringer bara en gång så jag måste vara beredd med telefonen och svara.. så jag får nöja mig med att bara sola istället..! :)

Sedan efter 13.00 ska jag vara på läkarhuset i centrum, för jag ska göra ultraljud på ena bröstet.. jag har en knöl som med största säkerhet är helt ofarlig men det skulle ändå undersökas. Så jag får hoppas att det går bra..

I måndags var jag ju på vårdcentralen och tog bort en leverfläck, och det gick finfint.. tog bort plåstret igår och det såg jättebra ut.. har ett litet stygn där nu som ska tas bort efter ca en vecka, men mamma sa att det kunde hon göra själv och det e ju bra, så slipper jag gå dit bara för det. Men det lär nog kännas lite.. har tagit bort stygn både i huvvet och tungan, och det har inte varit skönt kan jag säga haha..

Nej nu ska jag sluta babbla och skynda på syster istället så vi kommer iväg någon gång..! :D Puss tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0