I'm back!

Heeej min saknade blogg!
Vårat internet har varit paj aslääänge nu känns det som, men iallafall typ en vecka eller nåt.. jag har inte ens kunnat kolla mailen, det enda som funkade var typ google, men sen kom man inge längre.. såå jobbigt haha.. nu helt plötsligt började det funka, fast teknikgubbarna har inte ens varit här än? Dom måste byta våran ericsson-låda.. vad det nu heter.

Har egentligen inte tid att blogga nu, ska till jobbtorget om en halvtimme så jag får uppdatera lite senare idag..
och imorgon åker jag till öland :)

Och nu fick jag nyss ett tjockt kuvert från Hässelby-Vällingby stadsdelförvaltning, gaaah! Typ 10 sidor läsning om ekonomiskt bistånd och massa papper att fylla i.. fan va jobbigt. Aja.. nu måste jag verkligen göra mig i ordning och gå snart.

Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Angie

ÄNTLIGEN! Som jag väntat. Jävla slacker :P

2008-07-18 @ 08:53:26
URL: http://intesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0