Lite bilder från Öland

Ja, här kommer lite bilder från Öland, som sagt :) enjoy!


Jag & Mathias i husbilen



Mathias hoppade högt när han fick syn på en myra i skogen :P haha



Jag känner inte den här människan....


Inte honom heller


Vi e på väg till stranden



Och nu e vi framme!



Jag


Kolla in vilket 6-pack hon har! Jag & Mathias är konstnärerna..



Han ser nöjd ut



Vad gör jag med armen?


Vi badar i havet med maneterna..


Nej, nu går vi hem igen...


Husbilen och mitt & Mathias tält framför....



Nej men tusse då...


Syrran i poolen


Jag köpte skitcoola skor :) älskar dom!


Fina va?



Och till sist, såhär snygga kan vi vara :)




Ja, det var allt jag hade att bjuda på! Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Angie

:D



Stört snygga skor!

2008-07-28 @ 10:17:32
URL: http://intesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0