Monday

Goddag kära läsare :)

I morse var jag ju på arbetsförmedlingen, höll ju nästan på att somna under mötet asså.. men som tur var så blev jag varnad för det av Sandras mamma, som också var där, hehe :)
  En timme tog det, killen gick igenom vad man gör på hemsidan och kraven för att ansöka om arbetslöshetsersättning. Allt det där har jag redan läst på hemsidan, precis allt han sa.. så det var ju kul (inte), men det var ändå nödvändigt att jag gick dit för man fick fylla i en närvarolista.. och på onsdag ska jag dit igen och träffa min handläggare, och göra upp en handlingsplan.
  Datorn här hemma är heeelt cp, det e skitjobbigt för den har blivit seg som fan, vissa sidor vill den inte öppna, och nästan inga bilder i olika bloggar går att se.. dom som man ser, ska ladda i typ en timme först.. jaja, gud vad jag klagar!

Jag och mamma ska kanske dra ut om ett tag, tänkte gå förbi Ö&B och kolla efter en kattlåda, och Gina Tricot för tydligen e det rea där, så jag tänkte kolla om man kan fynda nåt! :) Bara det kan sluta spöregna någon gång så man slipper bli dyblöt.. vi har nog inget paraply heller :/

Gud vad jag e trött idag. Jag vände nog rejält på dygnet i helgen tror jag...
:D Såhär trött e jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0