Öland

Hej! Nu bär det alldeles strax av till Öland.
  Hela morgonen har bestått av stress, packande.. mamma har färgat mitt hår, emmeline och morfar har kommit hit.. så nu är allt klart. En jättesöt kille var här och bytte fiberomvandlaren (?) också hihi ;) Jag skulle ha frågat om han ville följa med oss, haha! neej jag bara skoja..
  Jaha, jag tror nog att det blir ett till uppehåll i bloggandet här :( Tror faktiskt inte att jag kommer kunna blogga något från Bödabaden Dance Resort i Öland, hubu bubu Mickey Mouse Club, hahhaha!

Haha, killen som var här nyss glömde en liten dosa eller nåt, det står "Switching converter" på den. Så han kanske måste komma tillbaka hit. Tänk om han glömde den med mening? :P hehe

Nej nu måste jag sluta blogga! Hejdå allihopa, ses om en vecka :D pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0