Söndag kväll..

Hej!
  Hela helgen har spenderats i Tumba.. sol & bad, så himla härligt :) Kom hem idag, runt 18-tiden och parkerade mig framför tv:n.. och nu sitter jag här. Har läst igen lite bloggar och så..
  Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen, ska ha med mig CV m.m. men jag som e så smart kom på det igår, och vi har ingen färg i skrivaren.. så jag får föra över allt till USB-minnet och hoppas på att jag kan skriva ut det hos Arbetsförmedlingen, innan mötet... gaahh jag e så klantig.. jaja.
  Om en vecka (på söndag) så fyller jag 19 :) så på lördag blir det middag och födelsedagsfirande hemma hos pappa. Helgen efter det åker vi till Öland! *längtar* det ska bli så härligt.. men om jag har fått ett jobb så kan jag ju inte följa med, och jag vill ju mest av allt bara ha ett jobb nu. Men jag vill också följa med till öland.. haha, det e svårt det där.
  Och så fort jag har fått pengar så måste jag köpa en kattlåda med tunnel och lock över (så inte hundarna tar sig in dit), för då åker jag & pappas fru till sundsvall och hämtar min katt !!! :D Jag är så glad över det, för det har gnagit i mitt bakhuvud hela tiden att han blev kvar där..

Statistiken (unika läsare) här i min blogg har faktiskt höjts. Inte särskilt mycket, men lite iaf :D Sakta men säkert hehe!

Nu ska jag fixa med USB-minnet, kolla på teve en stund kanske.. sen är det sovdags, så jag e pigg och glad imorrn :) pusshej och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0