Stackars hund...

Hej igen!
Var i vällingby centrum för ett tag sen och kollade lite. Jag köpte nya solglajjor för de som jag hade var helt repiga.. och så köpte jag hårfärg, Wella's Viva Red Beech. Och ja, det står "Beech" på förpackningen, vet inte om det är felstavat (Beach?) eller om det ska stå så.. aja skitsamma. Mötte Mathias också som kom från Tumba..




Det var en stackars hund som satt fastkopplad utanför Hemköp i en timme vad jag såg, han kanske hade suttit där längre innan vi märkte det men jag sa iallafall till en väktare som var där så han skulle ta hand om det. Jag fattar inte varför såna människor ska ha hund för, dom måste ju typ ha glömt bort den när dom lämnar den så länge utanför en affär?? Och varför tar man ens med hunden när man ska handla? (om ingen står med hunden ute såklart och väntar) Vi tyckte så himla synd om hunden, han bara låg där och kollade mot affären om hans ägare skulle komma :( fyfaan vad elakt gjort asså.

Nej, nog om det nu! Ska gå och färga håret så det blir gjort innan Saw börjar :P pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0