Tillbaks igen!

Hej hej!
  Igår eftermiddag kom vi hem igen från Öland, men jag hade så mycket annat att göra på datorn så det blev inget bloggande.
  Jag har haft det sååå skööönt! Vi har haft kanonväder varje dag förutom den 2:a dagen, så jag har badat och solat hela tiden. Och hoppat studsmatta hihi :P
 
Den fjärde dagen så blev det lite drama... min lillebror skulle vända på sin korv på grillen med en kniv, men han satt på huk och snubblade så han skar sig i knät istället. Så han och mamma fick åka transport till Kalmar och vara borta hela natten nästan, och 3 stygn blev det..! Så jag fick sova i husbilen med lillasyster.. Jag & Mathias tältade nämligen hela veckan.. men det var inga problem alls, det enda jobbiga var att vakna upp helt svettig för att det var stekhett i tältet! :/

Och dramat fortsätter.. igår var Mathias fot svullen, och vi tänkte inte så mycket mer på det.. men idag är hela benet svullet, så han och mamma ska åka till brommaplan och kolla upp det.. jag hoppas det är lugnt iallafall :S

Jag ska lägga upp lite bilder från Öland sedan, och visa mina souvenirer som jag köpt, hehe. Skitcoola skor bland annat!

Vi har typ ingen riktig mat hemma eftersom vi har varit borta, så jag och lillasyster ska upp till centrum och käka på Donken strax.. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0