Tisdag

Heeeeej....
Guuud vilken seg dag det har varit för mig idag.. jag råkade sova bort halva dagen (det e min nya dåliga vana, hatar den), sen gick jag och plockade lite här hemma hos morsan, städade köket.. kollade på nån film och på teve & nu sitter jag här. Nu ska jag kolla runt lite på internet bara, fortsätta söka jobb, och kolla på en film tror jag..

Igårkväll skulle jag & min lillebror gå ut på en promenad tänkte vi, så då gjorde vi det. När vi hade gått i en halvtimme typ, så kom vi på: Vi kan gå till Råcksta Begravningsplats och leta efter Leyla's grav.. (Leyla är en kompis som jag gick i skolan med i 4 år, men hon gick tyvärr bort i cancer förra året..)
  Och i nästan 2 timmar letade vi.. vi hade gått in på "fel" sida, så vi gick runt heeeela stället, och det är stort som fan där.. när vi började närma oss den andra utgången och nästan hade gett upp, då hittade jag henne äntligen.. jag bor ju jättenära därifrån, det tar väl kanske knappt 5 minuter att gå dit, men jag har aldrig vågat förut för det e så svårt att fatta.. att någon man känt och träffat varje dag i skolan helt plötsligt inte finns längre.. jag fattade det knappt fastän jag stod bredvid Leylas gravsten liksom.
  Gräset var blött av vattenspridarna så mina mjukisbyxor var helt dyngsura när vi gick därifrån, och vi hittade jättemånga grodor/paddor, typ 10 stycken!
  Vi lade blommor på graven och sen gick vi hem och kollade på The Happening.

Shopaholicmamman har en tävling nu, och priset är en Goodiebag med massa roligt i !
Jag är med och tävlar, gör det du också....---> Till tävlingen



(bild: shopaholicmamman)

Ha det så bra, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0