Und wenn ich nich´ mehr kann denk´ ich daran

Hej hej..
Döda mig någon?! Har nyss varit på Hässelby-Vällingby stadsdelsförvaltning och haft möte där... det gick ju käpprätt åt helvete iallafall. Det var flera papper (än dom tusen jag redan hade med mig) som jag skulle haft med mig, som inte stod med på listan jag hade fått.. och nu sa mamma att vi ska skita i det där, för det enda bidrag jag kan få är det bostadsbidrag som mamma förlorat på att jag har bott hos henne den senaste tiden. Jag blir så less!!!

Jag har lite goda nyheter iallafall, och det är att på torsdag ska jag på arbetsintervju någonstans i Globen. "Majola Restaurangkonsult" ringde nämligen mig igår, typ en timme efter att jag hade sökt jobb där.. och han jag pratade med sa att om dom tycker att jag är duktig så kommer jag ha massor med jobb hela hösten :D *hoppas-hoppas-hoppas*

Nu vill jag egentligen bara gå och lägga mig och dö någonstans, bara för att det gick så dåligt idag.. men det tänker jag inte göra.. istället ska jag packa en väska och dra till Tumba nu. Och bara tänka glada tankar. (Lycka till)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0