Update

Ja, det har inte hänt så jättemycket sen sist jag bloggade men lite iallafall som jag kan dela med mig av :)

Lördags:
Jag och min kära bror Robin åkte till Tumba, hem till pappa, för vi skulle fira min födelsedag! Vi åt jättegod smörgåstårta som pappas fru Leena hade gjort, det var gudomligt gott alltså. Den tog slut på en gång för alla gamade, haha.. sedan ville jag gå ut på krogen men alla bangade så Robin övertalade mig att följa med till hans "nya familj" i Sorunda och festa.. och det var lyckat, för jag hade jättekul! Alla där ute var jättetrevliga och det var asmysigt. Det är faktiskt jävligt skönt att komma ut på landet ibland, tycker jag.. :) Ja, så vi fortsatte alltså att fira min födelsedag där hehe :) Fast jag fyllde år på söndagen, men men.. det finns massa tokiga kort från den här helgen, som jag får lägga ut någon gång... har iförsig skrivit att jag ska lägga ut kort från min student också, och det har ju hänt? Inte, hahaha.

Måndags: Då var det dags för mig att åka hem, jag skulle till jobbtorget på tisdan så jag var tvungen att återvända till civilisationen igen.. :/

Tisdags: Jobbtorget, arbetsförmedlingen, sedan jakt efter en sån där speciell kattlåda som jag måste ha, men jag hittade tyvärr ingen..

Idag: Gick till jobbtorget igen, som jag nämnde i det förra inlägget. Pratade med min handläggare, och det gick bra, hon var jättetrevlig och hon hjälpte mig att förstå lite vad det egentligen är för papper jag ska ha med mig till nästa möte med min soc-handläggare.. och det var en himla massa papper alltså. Det är helt rörigt i mitt huvud när jag försöker sortera allting rätt, hahaha.. men det ska nog gå bra.
  Robin kom hem en snabbis idag också, hämtade lite kläder och stack sen igen. Han har varit kvar i Sorunda hela veckan, han.

Imorgon: ÖLAAAND!!! Jag har längtat i tre veckor nu, det ska bli så himla skööönt att bara slappa, sola, och bada.. min lillebror Mathias borde dyka upp här snart för han ska också med, och lillasyster kommer hem imorgon innan vi åker.

Åh, jag fick världens tokryck häromdagen och ville spela The Sims. Mestadels för att jag ville bygga och inreda ett hus iförsig, haha.. men självklart så gick det inte för datorn var cp. Det ska ju gå att spela utan internet? Jag e ingen dataexpert heller.. och nu har jag provat att ladda ner ett program som ska underlätta grafiken och sånt när man spelar dataspel, men det går ändå inte. Jag får nog fråga WoW- och spelexperten Mathias när han kommer hit..

Snart ska jag gå och köpa en hårfärg tror jag, jag hade bara en hemma och jag tror inte att det räcker till mitt hår.. egentligen skulle jag behöva klippa mig också. Men det får bli en annan gång!

Hmm.. jag tror nog inte jag har mer än så att tillägga. Pussheeeej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0