How'd I turn my shirt inside out?

God morgon! Det måste varit jävligt längesen jag bloggade såhär tidigt.. hehe, det har nog bara hänt en gång tror jag.

Nu har pappa, Leena, Mathias & Michael åkt mot Göteborg och kvar är jag, Denniz & Adischa. Gud så mysigt vi ska ha :)
synd bara att jag knappt har någon röst idag, vet inte vad som hänt.. hade ont i halsen i förrgår, och nu e rösten typ borta..?
  Jag måste nog åka hela vägen till vällingby idag... pappa & Leena tyckte inte att jag skulle ge upp om det där bidraget, för jag har en jobbintervju på torsdag och en till på fredag, och om jag får något av de jobben, så behöver jag ju hjälp med ett busskort för att ta mig till jobbet! Så jag får väl ta mig i kragen och fixa fram de där pappren som skulle skickas in..

Och jag kom på att sist jag var på Jobbtorget (i måndags) så glömde jag att logga ut! Haha, fast det står en skylt på dörren när man går ut.. så jag har varit inne på Jobbtorget i två dagar nu :P

Jaha.. näe nu ska jag ta en till kopp kaffe och sen börja röra på mig om ett tag. Men innan jag drar så ska jag såklart gå ut med hundarna ;) och kanske sitta en stund framför nya plasma-teven! (Jaa!)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0