Torsdag

Hello!

I morse klev jag upp vid 7 för att hinna duscha och gå ut med hundarna innan det var dags att åka till Globen för jag skulle på en jobbintervju. Det var en restaurangkonsult jag träffade, och det gick bra som fan! Så jag fick jobb där (ÄNTLIGEN!), men jag ska ringa dit imorgon och säga hur det blir för jag har en till arbetsintervju imorrn.. dom hade en liten jack russel där som var så söt, hon satte sig vid mina fötter och la sin leksak där och kollade upp på mig, haha..
  Imorgon måste jag ta bussen tio i sju härifrån och åka till hässelby, så det blir till att stiga upp i gryningen typ, hah! Nä, men det ska nog funka om jag lägger mig tidigt.
 
 Och i morse så höll jag på att dö av rädsla när jag var på väg till bussen.. herregud.. helt plötsligt så hoppar det fram ett fullvuxet rådjur typ en meter framför mig (och jag tycker faktiskt att dom e jävligt stora!) från en tomt och direkt in i skogen. Jisses vad rädd jag blev!
  
Juste, skulle ju skriva om att Kelly Biddle har en tävling i sin blogg just nu, och priset är en jättesnygg svart väska. Quiltad och från Friis Company, värde 649kr. Tävlingen avslutas den 13:e aug. så klicka dig dit och tävla! ----> Till tävlingen

Kommentarer
Postat av: Angie

GRATTIS till jobbet! :D



Som svar på din kommentar: Ja, tatueringen är från Rolling Stones-låten :)





Vi måste ses någon gång! Snart!

2008-08-01 @ 00:02:39
URL: http://intesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0