Första doppet utomhus

Hej!
  Jag och min lillasyster traskade iväg till Kaanan-badet och badade idag! Först var det ganska kallt, men efter första doppet så blev jag van direkt :) kommer nog bada ganska mycket i år tror jag, och simning är ju faktiskt asbra träning ;)
  Jag fick inviga min nya bikini också.. den funkade bra ända tills jag dök i vattnet från bryggan. Trosorna hamnade nere vid knäna och trekantsdelarna (på överdelen) åkte åt sidan mot armhålorna haha.. fick i panik rätta till eländet, och ingen hann se som tur var.. herregud hahaha... Men då vet vi det!

Åååhh... ett ungt par hade med sig sin lilla chihuahua-valp som jag och syrran såklart ville klappa och den var så sööööt! Han blev jätteglad när han vände sig om mitt i sandgrävandet och såg oss sitta där på huk, haha. Jag ska själv köpa en chihuahua om några år :) efter att jag har rest lite och e mogen för det.. man blir ju faktiskt väldigt låst.

Nu har jag ingenting vettigt kvar att säga. Jo, imorgon ska jag till Nälsta-badet med min bästaste bästa vän; Sandra. Som har en liten baby på G, han/hon kommer ut till världen i november :)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!
Jaja, men det är klart att jag skulle kunna fixa till din blogg litegrann. Bara att säga vad du vill ha.
Du kan ju adda min msn så kan vi snacka där=)
[email protected]

2008-06-04 @ 02:36:27
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0