Fredag

Hellooo!
Jag har precis varit på ängen och solat, det var riktigt härligt förutom att jag blev attackerad av en jävla geting typ 3 gånger.. jag såg nog skitdum ut när jag satt där och viftade med min ena sko.. haha..
  Jag började bli så jäkla blek och då får man ju nästan skämmas, det e ju faktiskt sommar.. men nu blev jag lite brunare iallafall :) får gå ut och sola lite oftare tror jag..
  Snart kommer min lillasyster hem, hon har varit hos sin pappa en vecka nu.. hon borde redan vara här faktiskt? hmm..

Och nu ringde Sandra, hon var i Högdalen nu på tuben så hon ska komma hit sen :) Igår kollade hon vilket kön hennes barn i magen har, och det blir en liten tjej! :D

Nej det var nog allt för idag. Pusshej


(Jag och Sandra när vi gick ut 9:an!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0