Hej hopp!

Idag var jag på arbetsintervju hos Manpower, det gick bra tycker jag, hon blev intresserad och jag hamnade på "Heta listan" som dom så fint kallar det ;) så dom hör av sig när det dyker upp ett passande uppdrag till mig.. kan dröja en vecka... eller kanske två månader. Och det var ju iförsig mindre bra för jag vill ha ett jobb NU men men..
  Hämtade syster, gick hem... Glömde lämna mina nya fina skor hos skomakaren, så det får bli en annan dag.. dom blev nämligen för små helt plötsligt så dom måste töjas lite. Himla bra för min ekonomi.. jag ligger back :'(

Jag glömde ta bort Ljudlös på mobilen så jag missade ett samtal som troligtvis också var angående ett jobb.. och jag fick inte tag i personen som ringde mig så jag får hoppas att dom ringer upp igen....

Justja. Shopaholicmamman Therese har en ny tävling i sin blogg och vinsten är en rosa digitalkamera med 7,2 megapixlar.. asnajs! Var med och tävla här -----> Kamera tävling

image30



Kan lika gärna länka till min desperata moped-annons också som ingen nappar på. Snälla köp min moppe? Finfin EU-moped, Hyosung Rally


Ge mig:
Oräknerliga miljoner
Lyxig penthousevåning med fin utsikt
Ett bra jobb som jag trivs med
Finaste chihuahuan någonsin

Är det för mycket begärt eller....? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0