"I'll be your school girl dream, I'll shake my peaches and cream"..

Gaaaahh jag ville blogga idag men vårat internet la av totalt... så det sket sig lite.. men det gör inget, för jag har fått en TRIPPELTÅNG !!! :D Yippiieee!!! ;D
  Jag tjatade om en sån för några veckor sen men den var så jäkla dyr så jag köpte den inte. Så plingade mamma på dörren när hon kom hem från jobbet idag och hade en pizza och ett paket till mig i händerna. I paketet låg den min älskling.. det blir så jädrans snygga lockar med den..


None



  Nu har jag duschat och så, imorgon ska jag på brorsans skolavslutning, han går ut 9:an så det måste man ju gå på :)
Han går på min gamla skola så det blir väl kul att se alla gamla lärare också.. (eller..?) :S Haha

Sen bär det av till Sundsvall och jag ser icke fram emot att sitta i en bil i 4 timmar, men men.. vad gör man inte för att ta STUDENTEN på torsdag!!!! Äntligeeeen...!!!! (trippeltången var alltså en studentpresent för den som undrar..) Jag hoppas det blir så kul som jag tror det blir.. ska åka flak & grejer också :P

Nej, nu börjar klockan bli sent snart, ska ju upp tidigt.. men ha det så bra!!! Puss tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0