Måndag

Heeej!

Ny vecka, nya tag! Eller hur säger man? :P
  Idag skulle jag gå och bada med min lillasyster, men det e ju kallt ute? Solen skiner lite men ändå kyligt.. :( Så det blir en film snart istället, och kanske ett kvällsdopp lite senare. Och jag kom just på att jag ska till vårdcentralen idag och ta bort en leverfläck!! :S Shiiit va läskigt.. huhu..! Men det ska nog gå bra..
  Idag trillade en liten peng in på mitt konto.. nämligen mitt livs sista studiebidrag! Haahah synd bara att det kommer ta slut på ungefär 2 dagar.. har räkningar på bland annat studentfoton och sånt, så.. jaja.
  Sandra ringde också och hon skulle kanske titta förbi här sen :)

Den 19:e juli... ska jag till öland! (om jag inte har fått ett jobb vill säga) Jag har aldrig varit där så det ska bli kul. Nästan en vecka är vi där, och jag ska bara sola & bada heeela tiden! Så jag hoppas det blir fint väder, annars blir det lite jobbigt.
  Jag har varit så himla avundsjuk på alla som är utomlands nu.. hihi men jag får också åka, inte utomlands men nånstans iallafall :P Tydligen så finns det skitfina stränder där, som nästan ser ut som utomlands?

(Bilder: google.se)



Ja, nej nu ska jag käka upp frukosten och ta en cigg på the balcony.. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0