Söndag...

...goddag!
  Jag har inte bloggat över helgen för i fredags kunde jag inte logga in och sen åkte jag till Tumba..  
  Igår så låg jag, pappas fru och lillebror på tomten hela förmiddagen och solade och snackade skit. Och åt glass :) Sen kom pappa hem med andra lillebrorsan och då åkte vi och badade! Jätteskönt var det, vi badade typ hela dagen, på två olika ställen :)
 
Nu e jag hemma hos mamma igen och ikväll ska jag färga håret. Rött igen :D Tänkte göra det nu så ser det snyggt ut på torsdag när jag tar studenten!!! 
 
Har tryckt i mig en pizza också, fan vad gott det var.. vi har ju pizzeria/krog precis utanför porten typ ;)
 
Resten av dagen ska jag bara chilla hemma och kolla på tv.... puss tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0