Söndag!

Goddag alla glada!
Jag vaknade för en timme sen.. idag ska jag träffa min kära vän Sandra.. vet inte vad vi ska hitta på...
  Igår var jag i stan med mamsen. Jag köpte studentskor :D på skopunkten, faan vad skönt att ha det gjort! Sen gick vi till H&M och där blev hela kalaset lite dyrare än planerat. Där köpte jag en ny bikini, örhängen, mascara, en klänning, leggings.. men det gör inget för jag behöver ändå allt det där, hihi.

Tänkte lägga ut bilder på min shopping med hittar inga bilder på varken bikinin eller klänningen :/ skorna iallafall:

image29
(bild: skopunkten.se)
 


Inte riktigt min stil men dom passar skitbra till min klänning, och var jättefina på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0