"Take a bow"

Hej hej!
 Jag suger på att blogga.. jag vill blogga typ varje dag men då blir det bara tråkigt (mitt liv e inte så händelsefullt för tillfället) för det måste ju vara intressant läsning också höhö.. :)
  Jaha, lite update då kanske? I torsdags åkte jag till Tumba och var där hela midsommarhelgen. Åkte hem till vällingby igår så nu e jag här..

 
Idag så var jag på arbetsintervju hos Manpower igen då, vet ju inte än om jag fick jobbet men det e bara att hålla tummarna och hoppas! Det här jobbet skulle vara ganska perfa för då kommer jag jobba i Kista och det e ju ganska nära..
  Sen när jag kom till vällingby igen så strosade jag omkring lite i centrum och kom fram till Arbetsförmedlingen! Haha och jag skulle ändå gå dit snarast så då gick jag in och skrev in mig på en gång. Så nu e det gjort, ska på ett par möten i början av juli.

Och i mitten av juli fyller jag 19! Nämligen den 13:e. Jag önskar mig någon av dessa mobiler... men som vanligt har jag beslutsångest..



Jaja, nu ska jag kolla vidare på Brothers & Sisters! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0