Tisdag

Hellooo...
 Idag sov jag lääänge och härligt var det, enda tills jag vaknade av att min mamma kom gåendes mot mig och tryckte upp sin mobil i nyllet på mig. Det var min bästaste vän Sandra i telefonen..
  Sen, några timmar senare, åkte jag till Odenplan för att gå till Eastman, min tandläkare.. fan, har inte varit där på över 3 år..! (har haft en annan tandläkare i sundsvall..) Men men, det gick bra.. Och på tunnelbanan på vägen dit så träffade jag min gamla barndomsbästis Emelie som jag gick i skola med i 10 år! Det var jävligt roligt, vi pratade så jag nästan höll på att åka förbi Odenplan haha.. :)
  Annars har det varit en slöardag.. har bara varit hemma och slappat famför tv:n.. jag vill ha ett jobb! Jag hatar att inte ha en rutin varje dag, det e så tråkigt.. det är bara skönt att vara ledig en helg när man har jobbat, men nu är det ju inget speciellt att vara ledig för mig för jag e det varje dag.. jag e arbetslös.. och det suger!
  Jag hoppas verkligen att jag får ett jobb snart.. så jag kan skaffa mig en egen lägenhet också.. och hämta min stackars katt som e kvar i Sundsvall :( han måste sakna mig något fruktansvärt.. haha nej jag skojade bara..!


Jag bjuder på den här bilden.. det e jag och mina syskon (fast en fattas) en "härlig" morgon på sommarlovet för 4-5 år sen tror jag.. visst ser vi pigga ut? :D (fr. vänster: Robin, Emmeline, Mathias & Jag)


Nu ska jag titta på någon serie eller en film.. c ya! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0