Trött och seg..

Hej hej! Jag är seg som fasen idag, men men.. det e självförvållat!
  I fredags kom ju Sandra hit som sagt.. hon hade med sig jättesöta ultraljudsbilder på lilla bebisen, och jag gav henne ett av mina studentkort.. har skickat upp ett par kort till några i Sundsvall också :)
 
Jag & Sandra åkte hem till hennes mamma och chillade där ett tag, sen åkte jag till Hornstull, där Therese & Marcus befann sig i Tantoparken (?) och en massa annat folk.. Marcus och några andra stod och "battlade" och jag och Therese satt och kollade på typ.. under kvällen så var det en kille som hade misshandlat ett antal personer, så 2 piketbussar och en polisbil kom dit! Herregud, har någon dött, trodde vi när det kom en sån stor styrka..! :O Det hade ju räckt med en polisbil, tycker jag.
  Sen efter det, så var vi lite festsugna så vi åkte till fridhemsplan, och gick till Nivå 22.. efter många varv runt där med en cider i handen så fick vi äntligen sittplatser.. vi kom ju inte dit förrän vid 22 ungefär, så det var ganska proppat med folk.. aja, sen gick vi runt lite i Fridhemsplan och hamnade på Biljardpalatset. Vi spelade biljard där, och drack lite till, sen åkte vi hem till mig och sov.
  På lördagen så vaknade vi till, drack kaffe och gick sedan upp till centrum där Therese & Marcus köpte badkläder, för vi skulle gå till kanaan badet  :D Vi hämtade min syster hemma och sen gick vi. Det var skitvarmt på vägen dit, så doppet var riktigt härligt! Däremot blev det ganska kallt sen, och värmen kom såklart tillbaks precis när vi gick hemåt. :/
 
Therese & Marcus åkte hem till Södertälje och jag och syster yster gick också hem.

Efter en god middag hemma och nåt glas vin så ringde jag upp Sandra, som jag hade missat totalt 4 samtal från under dagen.. hon var på fest med sin bror och hans kompisar så jag gjorde mig i ordning och gick till bussen och åkte dit. Var där ett tag, drack lite öl, och missade sista bussen, men jag fick skjuts hem senare så det var lugnt.. hemma så däckade jag på soffan, och min lillebror berättade nyss att han hade skitkul i sitt försök att väcka mig, haha.. jag försökte tydligen nypa honom i armen? :P

Nu är det söndag och bakfyllan har precis släppt lite efter en portion nudlar, och idag ska jag bara sitta framför datan eller tv:n och kolla på serier/filmer.. perfekt! Imorgon blir det till att kliva upp tidigt, för jag och syrran ska gå till Kanaan badet igen! :P

pusshej, hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0