Freaky Friday

När denna dag är slut så trillar nog min näsa av från ansiktet.. det känns som så iallafall, för jag får snyta mig sönder och samman varje minut! :'( hostar gör jag också, och min hals e helt körd.. (ursäkta klagandet, men jag måste..)
  Jaha, så idag var det fredag. Och jag jobbar min sista dag på Joseph's Bar.. Faan vad jobbigt det var att jobba igår med den här förkylningen.. jag var helt slut när jag gick hem!

Jag kollade ju lite efter jeans igår innan jobbet.. och av dom 10 par jag provade, så hittade jag ett par som kändes okej, på H&M.. så jag köpte dom.. men när jag kom hem provade jag dom igen och dom var verkligen obekväma, vet inte vad jag tänkte på i provrummet! Så dom lämnar jag tillbaks idag... får se om jag hittar något i stan imorgon, ska kolla runt lite innan jag åker hem till pappsen där det ska bli "släktmiddag".. det blir trevligt, hoppas bara jag mår bättre då..

Aja, mer än så har jag inte att säga :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0