Jeansjakt

Idag när jag äntligen var ledig så åkte jag in till stan för att leta jeans för jag har typ inga nu.. men jag hittade inget kul. Trodde att Cubus skulle ha för 99kr styck men icke.. Jag blev snål helt enkelt, och det är ju inte så konstigt om man kollar i min plånbok haha :P
  Det enda jag köpte var bomullspads på H&M. Dom tog slut här hemma och jag köpte ny sminkborttagning förra veckan så det behövdes.. haha fan va tråkigt. Letade runt lite efter en klänning till studenten också, såg några fina men jag köpte ingen. Än :) Det får bli till helgen..
  Nästa söndag åker jag till sundsvall, bokade biljetten idag :( Vilken ångest jag kommer få.. känner att den kommer krypandes redan nu, buhu. Men jag får trösta mig med att jag behöver bara vara där typ 2 veckor.
  Och nu sitter jag och kollar runt på lite lägenheter som folk vill hyra ut.. och lediga jobb.. det e ju snart dags :)
  Imorgon börjar sista veckan av praktiken.. vad fort det har gått.
  Och på lördag är det släktmiddag hemma hos pappa :) najs najs!

Nej nu ska jag kolla vidare efter ett jobb... det skulle ju inte vara så kul att sitta arbetslös sen ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0